Ordenar Resultados
Filtrar por autor
  • Filtrar por Categoría
    Filtrar por tema de intéres
    • REVISTA Pensamiento Educativo Latinoamericana
    • 2021

    Expectativas sobre la transición desde la educación básica a la educación media de estudiantes de contextos de vulnerabilidad social.


    • Gabriela Gómez • Marlene Rivas Muena • Constanza Lobos

    http://dx.doi.org/10.7764/PEL.58.1.2021.1

    • REVISTA Pro-Posições
    • 2021

    La práctica profesional en la formación inicial del profesorado: de los saberes profesionales a la co-construcción de una inteligencia situacional


    • Javier Núñez Moscoso

    http://dx.doi.org/10.1590/1980-6248-2018-0079ES

      • REVISTA Formation et profession
      • 2021

      La formation des enseignants au Chili : est-elle une mimêsis de la politique (trans)national ?


      • Javier Núñez Moscoso

      http://dx.doi.org/10.18162/fp.2021.657

        • REVISTA Cognition
        • 2021

        Children’s and adults’ eye movements and the extraction of number information from ambiguous and unambiguous markings


        • David Gomez • Carolina Holtheuer • Karen Miller • Cristina Schmitt

        http://dx.doi.org/10.1016/j.cognition.2021.104700

        • REVISTA Behavioral and Brain Sciences
        • 2021

        Non-symbolic and symbolic number and the Approximate Number System [commentary on Clarke & Beck]


        • David Gomez

        http://dx.doi.org/10.1017/S0140525X21001175

        • REVISTA Frontiers in Neuroscience
        • 2021

        Early visual processing and perception processes in object discrimination learning


        • Matías Quiñones • David Gomez • Rodrigo Montefusco-Siegmund • María de la Luz Aylwin

        http://dx.doi.org/10.3389/fnins.2021.617824

        • REVISTA Frontiers in Psychiatry
        • 2021

        Child-Focused Mental Health Interventions for Disasters Recovery: A Rapid Review of Experiences to Inform Return-to-School Strategies After COVID-19


        • Gabriela Gómez • Armando Basagoitia • María Soledad Burrone • Marlene Rivas Muena • María Teresa Solís Soto

        http://dx.doi.org/10.3389/fpsyt.2021.713407

        • REVISTA Pensamiento Educativo Latinoamericana
        • 2021

        Expectativas sobre la transición desde la educación básica a la educación media de estudiantes de contextos de vulnerabilidad social.


        • Gabriela Gómez • Marlene Rivas Muena • Constanza Lobos

        http://dx.doi.org/10.7764/PEL.58.1.2021.1

        • REVISTA Cognition
        • 2021

        Children’s and adults’ eye movements and the extraction of number information from ambiguous and unambiguous markings


        • David Gomez • Carolina Holtheuer • Karen Miller • Cristina Schmitt

        http://dx.doi.org/10.1016/j.cognition.2021.104700

        • REVISTA Behavioral and Brain Sciences
        • 2021

        Non-symbolic and symbolic number and the Approximate Number System [commentary on Clarke & Beck]


        • David Gomez

        http://dx.doi.org/10.1017/S0140525X21001175