Ordenar Resultados
Filtrar por autor
  • Filtrar por Categoría
    Filtrar por tema de intéres
    • REVISTA Lodz Papers in Pragmatics
    • 2019

    "This lesson" vs. "Our lesson": Pragmalinguistic strategies towards learners’ engagement in vulnerable elementary classrooms in Santiago de Chile


    • Alcina Pereira de Sousa • Anna Ivanova

    http://dx.doi.org/10.1515/lpp-2019-0005

    • REVISTA Revista de Psicología
    • 2019

    The Effect of Intermixed and Blocked Preexposure to Stimuli in a Task of Identifying Visual Stimuli.


    • Rocío Angulo • Gumersinda Alonso
    • REVISTA Personality and Social Psychology Bulletin
    • 2019

    Cultural Collectivism and Tightness Moderate Responses to Norm Violators: Effects on Power Perception, Moral Emotions, and Leader Support


    • Ana Figueiredo

    http://dx.doi.org/10.1177/01461672188028

    • REVISTA Proceedings of the ACM Symposium on Principles of Database Systems
    • 2019

    Regularizing Conjunctive Features for Classification


    • Pablo Barceló • Alexander Baumgartner • Victor Dalmau • Benny Kimelfeld

    http://dx.doi.org/10.1145/3294052.3319680

    • REVISTA Waste Management
    • 2019

    Optimization of wheat straw co-composting for carrier material development


    • Marcela Calabi-Floody • Jorge Felipe Medina Otárola • Jonathan Suazo • Manuel Ordiqueo • Humberto Nicolás Aponte Díaz

    http://dx.doi.org/10.1016/j.wasman.2019.07.041

    • REVISTA Language, Context and Text: The Social Semiotic Forum (John Benjamins)
    • 2019

    The language of educational linguistics in Hispanic Latin America: Choices of Theme in an emerging field


    • Federico Daniel Navarro

    http://dx.doi.org/10.1075/langct.00006.nav

    • REVISTA DELTA: Documentação de Estudos em Lingüística Teórica e Aplicada
    • 2019

    Aportes para una didáctica de la escritura académica basada en géneros discursivos


    • Federico Daniel Navarro

    http://dx.doi.org/10.1590/1678-460x2019350201

    • REVISTA Calidoscópio
    • 2019

    En búsqueda de una voz disciplinar: intertextualidad en escritura académica de formación en carreras de humanidades


    • Valentina Fahler • Victoria Colombo • Federico Daniel Navarro

    http://dx.doi.org/10.4013/cld.2019.173.08

    • REVISTA Revista signos
    • 2019

    Potencial de Estructura Genérica en tesis de ingeniería eléctrica: Contrastes entre lenguas y niveles educativos


    • Federico Navarro • Alex Caldas Simões

    http://dx.doi.org/10.4067/s0718-09342019000200306

    • REVISTA Universitas Psychologica
    • 2019

    Teorías implícitas sobre escritura académica y su enseñanza: contrastes entre el ingreso, la transición y el egreso universitarios


    • Federico Daniel Navarro • Bárbara Mora-Aguirre

    http://dx.doi.org/10.11144/javeriana.upsy18-3.tiea