Ordenar Resultados
Filtrar por autor
  • Filtrar por Categoría
    Filtrar por tema de intéres
    • REVISTA Revista Pedagogía Universitaria y Didáctica del Derecho
    • 2021

    Incorporación de dispositivos de enseñanza-aprendizaje de los géneros orales propios de la formación inicial en Derecho: el caso de la solemne oral


    • Nelson Enrique Becerra Rojas

    http://dx.doi.org/10.5354/0719-5885.2020.54883

      • REVISTA Tree Physiology
      • 2021

      Candidate regulators and target genes of drought stress in needles and roots of Norway spruce


      • Julia C Haas • Alexander Marcell Vergara Robles • Alonso R Serrano • Sanatkumar Mishra • Vaughan Hurry

      http://dx.doi.org/10.1093/treephys/tpaa178

      • REVISTA Plant, Cell & Environment
      • 2021

      Norway spruce deploys tissue-specific responses during acclimation to cold


      • Alexander Marcell Vergara Robles • Julia C. Haas • Tuuli Aro • Paulina Stachula • Nathaniel R. Street

      http://dx.doi.org/10.1111/pce.14241

      • REVISTA Phytopathologia Mediterranea
      • 2021

      Ribosomal protein coding genes SSU12p and LSU36p as molecular markers for phytoplasma detection and differentiation


      • Nicolas Osvaldo Quiroga Barrera

      http://dx.doi.org/10.36253/phyto-11993

        • REVISTA Sports Medicine Open
        • 2021

        Modified Talk Test: A randomised cross-over trial investigating the comparative utility of two "Talk Test" for determining aerobic training zones in overweight and obese patients


        • Ignacio Orizola-Cáceres • Hugo Cerda-Kohler • Carlos Burgos-Jara • Roberto Meneses-Valdés • Rafael Gutierrez-Pino

        http://dx.doi.org/10.21203/rs.3.rs-21678/v2

        • REVISTA Mathematische Nachrichten
        • 2021

        Compact and limited operators


        • Mohammed Bachir • Gonzalo Patricio Flores García • Sebastián Tapia-García

        http://dx.doi.org/10.1002/mana.201900329

          • REVISTA Speech Communication
          • 2021

          Speech rhythm convergence in a dyadic reading task


          • Karina Ester Cerda Oñate • Gloria Toledo Vega • Mikhail Ordin

          http://dx.doi.org/10.1016/j.specom.2021.04.003

          • REVISTA DELTA: Documentação de Estudos em Lingüística Teórica e Aplicada
          • 2021

          Factores relevantes para la evaluación de la producción escrita de estudiantes haitianos no hispanohablantes en la escuela pública chilena


          • Gloria Toledo Vega • Andrea Lizasoain • Karina Ester Cerda Oñate

          http://dx.doi.org/10.1590/1678-460x202153279

          • REVISTA Revue Française d’Éducation Comparée
          • 2021

          La participation parentale dans des structures préscolaires « communautaires » au Chili


          • Pablo Iván Rupín Gutiérrez
          • REVISTA Mathematische Nachrichten
          • 2021

          Compact and limited operators


          • Mohammed Bachir • Gonzalo Patricio Flores García • Sebastián Tapia-García

          http://dx.doi.org/10.1002/mana.201900329