Ordenar Resultados
Filtrar por autor
  • Filtrar por Categoría
    Filtrar por tema de intéres
    • Abril 2016
    • - Enero 1970
    Proyecto Ejecutado

    Investigador/a Responsable
    • Marzo 2016
    Proyecto Ejecutado

    Encuesta de creencias y prácticas de didáctica de la escritura en profesores de educación básica
    Co-Investigador/a
    • Marzo 2016
    • - Marzo 2019
    Proyecto Finalizado

    FONDECYT Regular 2016 (proyecto nº1160471) Cargo: Co-Investigadora (Investigador responsable: Carmen Sotomayor, UChile). Marzo 2016 – Marzo 2019
    • Marzo 2016
    • - Marzo 2018
    Proyecto Finalizado

    FONDEF 2015 (proyecto nº IT15I10002) Cargo: Co-Investigadora (Investigador responsable: Carmen Sotomayor, UChile). Marzo 2016 – Mayo 2018
    • Noviembre 2015
    • - Octubre 2018
    Proyecto Finalizado

    FONDECYT Iniciación 2015 (proyecto nº 11150209) This investigation is built upon two hypotheses: a) There are factors linked to resilience and reading comprehension that establish a difference between the resilient students and the rest of the children that share their vulnerability condition. b) It is possible to control these factors in order to trigger and foster resilience. To prove these hypotheses, the general objective of this investigation is: To Determine which factors explain the excellent outcomes in reading comprehension of those students coming from an unprivileged socio-economic context.
    Investigador/a Responsable
    • Noviembre 2015
    Proyecto Finalizado

    REDES 2014 (proyecto REDES140104) Understanding the relevance of human agency for educational research, policy and practice. Cargo: Investigadora (Investigadora responsable: Carolina Holtheuer, UChile). Enero 2015 – marzo 2016
    • Noviembre 2015
    Proyecto Finalizado

    REDES 2014 (proyecto REDES140104) Understanding the relevance of human agency for educational research, policy and practice. Cargo: Investigadora (Investigadora responsable: Carolina Holtheuer, UChile). Enero 2015 – marzo 2016
    • Noviembre 2015
    Proyecto Finalizado

    REDES 2014 (proyecto REDES140104) Understanding the relevance of human agency for educational research, policy and practice. Cargo: Investigadora (Investigadora responsable: Carolina Holtheuer, UChile). Enero 2015 – marzo 2016
    • Noviembre 2015
    Proyecto Finalizado

    REDES 2014 (proyecto REDES140104) Understanding the relevance of human agency for educational research, policy and practice. Cargo: Investigadora (Investigadora responsable: Carolina Holtheuer, UChile). Enero 2015 – marzo 2016
    • Noviembre 2015
    Proyecto Finalizado

    REDES 2014 (proyecto REDES140104) Understanding the relevance of human agency for educational research, policy and practice. Cargo: Investigadora (Investigadora responsable: Carolina Holtheuer, UChile). Enero 2015 – marzo 2016